Meer voorbereidingen

Onze vertrekdatum en bestemming staan beschreven in het 'profiel'

Wink

Vandaag paspoort, malaria tabletten en handige medicijnen gehaald.

Vorige week hadden we nog een aanvullend prikje gehaald, dus tot dusver

het belangrijkste gedaan. Laat het maar gebeuren.

Voor de geïntereseerde : wij vliegen met Malaysia Airlines via Kuala Lumpur naar Denpasar ( Bali ). De binnenlandse vlucht naar Flores weten we nog niet met wie en wanneer.

Mama Lien en Papajan

Lieve Atini en Edward,

Vandaag al jullie berichten gelezen. Wat knap om zo'n weblog in elkaar te flanzen. Wij zouden het niet kunnen.
Heel graag blijven wij op de hoogte en genieten we mee met jullie reis.
Alleen al de eerste aanblik van jullie weblog is schitterend. Wat een mooie foto. Ons hart gaat weer helemaal open.
Wij hopen dat het een fantastische reis wordt, samen met Kris en Piet, en dat jullie alleen maar zullen genieten.
Veel liefs,

Mama Lien en Papajan

Ans & co.

Nou lieve mensen, deze reis gaan wij zo mooi met jullie meebeleven! Succes met de voorbereiding en geniet maar vast van het vooruitzicht.

Tony Sukariyah & Chandah

Oh, wat leuk een weblog. We gaan zeker jullie reis volgen! Misschien moeten we nog iets afspreken voordat jullie met vakantie gaan. Als het niet lukt, heel veel plezier en de groetjes aan Kris & Piet.

Wij gaan lekker met ons huisje aan de slag, althans eerst de tuin. (we hebben nog niet de sleutel, vandaar de tuin dan maar . . . )

Luitjes, een onwijs goeie reis toegewenst uit 't Veen.

Liefs,
Tony Sukariyah & Chandah

Carola & Robin

Hey broertje en schoonzusje,

Wat leuk dat jullie een reisblog hebben! Ik reis graag met jullie mee via alle verhalen en foto's.
Wat naar he, 3 weken op vakantie...hihi.
Succes met alle voorbereidingen. Spreek je snel weer!!

Kus, Carola & Robin