Vakantie-update 13 t/m 15 okt. 2010

Hallo familie en vrienden,

Nog éénmaal een vakantie-update van ons.

Woensdag 13 oktober:

Vandaag een dagje shoppen in Kuta. Geslaagd voor o.a. een tafelkleed en wat persoonlijke wensen. Tussendoor heerlijk gegeten aan , bijna, het strand.

Donderdag 14 oktober:

We hebben ook rust nodig , dus vandaag lekker niksen. Met uitzondering van een redelijke wandeling door de sawa's hier in Dalung.

Vrijdag 15 oktober:

Bewolkt weer vandaag, dus zijn we naar een vlindertuin geweest ( openlucht ) en daarna de bergen in naar één van de belangrijkste Hindoe-tempels. Alleen jammer dat het daar na ongeveer 10 minuten vreselijk erg begon te regenen. Dit uitstapje werd gelukkig goed gemaakt door de terugrit door een ontzettend mooi sawa gebied.

Dit gebied nodigt uit om nog eens terug te gaan.

Tja , morgen zaterdag zit het erop voor ons. Lekker om ook weer terug te gaan naar onze kinderen en boerenkool met worst. Leuk dat jullie ons gevolgd hebben en voor meer informatie kunnen jullie uiteraard contact met ons opnemen. Oja we hebben ongeveer 10 uur film en zo'n 3000 foto's. Das weer leuk voor de slecht weer dagen.