Vakantie-update 10 t/m 12 okt.

Hallo familie en vrienden,

We zijn weer terug in Dalung en vinden het ontzettend leuk dat er vele 'luisteraars' zijn van onze reislog. Ook zal ik een paar foto's plaatsen op verzoek.

Allereerst weer even een up-date.

Zondag 10 oktober:

Vandaag een auto met chauffeur gehuurd om iets meer van de omgeving te zien.

Het eerste bezoek was aan een openlucht vismarkt..... Wij vinden vis heel lekker, maar als je op zo'n markt gaat kijken , dan hoef je voorlopig niet meer.

Undecided

Daarna een benzinestation bezocht ...... tja ook een auto heeft vocht nodig.

Oja een liter euro kost hier 4500 .......... roepiah, zo'n 37 eurocentjes. Tis alleen dan weer jammer dat de wegen op Flores zo slecht zijn dat je toch maar dicht bij 'huis' blijft.

Laughing

Hiervandaan doorgereden naar een grot. Niet spectaculair, maar wel vleermuizen en spinnen.

Als afsluiting een schiereiland opgereden via de bergen over een zeer mooie geasfaleerde weg .......... over 10 jaar. Ongeloofelijk dat we teruggekomen zijn zonder te hoeven duwen.

Maandag 11 oktober:

Toch een dagje te lang in Labuan-Bajo of je moet elke dag gaan snorkelen.

Vandaag nogmaals het dorpcentrum bezocht en gewoon even niets doen...... onee toch nog een kleine bergwandeling ondernomen met 30 graden op het bolletje... WARM !!!!

Dinsdag 12 oktober:

Weer een echt indonesische dag; zo zit je nog relax op de kamer.... hup-hup in de taxi naar het vliegveld. Daar , uiteraard veeeeel te vroeg aanwezig ..... hup-hup vliegtuig geland, instappen en wegwezen. Wel weer een mooi uitzicht vanuit het vliegtuig. Tja dan kom je terug op Bali, midden in de spits en zijn we ongeveer 2 uur onderweg over zo'n 40 km afstand. En er komen elk jaar nog steeds auto's bij alleen de infra-structuur blijft vreselijk achter.

Tot dusver vanaf een airco-slaapkamer in Dalung

Carola & Robin

Thanx voor de foto's van jullie hotel-villa, erg leuk om te zien. En wat een gaaf uitzicht!
Wat een prachtige natuur daar, supermooi om mee te beleven. Fijne vakantie verder. See you soon!

Kus, de Korzeliusjes

Mama Lien en Papajan

De reis spoedt ten einde. Jammer, dat de tijd zo snel gaat. Ik denk dat jullie nog wel een poosje langer zouden willen blijven. Er is zo veel te genieten. Maar het is niet anders. We wensen jullie met z'n vieren een goede terugreis en een behouden aankomst.
Tot zondag. Liefs van

Mama Lien en Papajan

pap en mam

hoi edward/atini/kris en pieter wij weten niet of jullie deze mail nog lezen,maar wij wensen jullie een hele goede reis en hopen jullie weer gezond in nederland te zien liefs van ons